Lunasta kesätyöseteli (350€, alv 0%) työsuhteen päätyttyä toimittamalla palkanmaksutodistus sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallintoimatra.fi. Tarvittaessa todistuksen voi myös postittaa osoitteeseen Imatran kaupunki, henkilöstöhallinto, Virastokatu 2, 55100 Imatra.
Työnantajan ei tarvitse laskuttaa, vaan korvaukset maksetaan sopimuslomakkeessa ilmoitetulle tilille maksuosoituksena. Mikäli maksuosoituksessa tulee olla joku tietty viite, ilmoita se samassa yhteydessä.
Palkanmaksutodistuksessa tulee näkyä työntekijän nimi, yrityksen nimi, työskentelyn ajankohta, toteutuneet työtunnit sekä maksettu palkka. Varmistathan, että palkka on työehtosopimuksen mukainen. Skannattua/sähköistä kesätyöseteliä ei tarvitse toimittaa palkanmaksutodistuksen liitteenä.
Korvauksia maksetaan palkanmaksutodistuksia vastaan 31.8, 15.9, 31.9, 15.10 ja 31.10. Lunastathan setelin siis viimeistään lokakuun aikana.
Mikäli Ohjaamoon toimitettuun sopimukseen on tullut muutoksia, pyydämme ilmoittamaan niistä sähköpostilla osoitteeseen ohjaamoimatra.fi.
Kesätyöseteli lunastetaan palkanmaksutodistuksia vastaan Imatran kaupungin henkilöstöhallinnosta.