

Virastokatu 2, 55100 Imatra
Tel. 020 617 2253
asiakaspalveluimatra.fi
Kaupungin keskus 020 617 111 (huomioithan että asiakaspalvelumme ei käännä puheluja)
Asiakaspalvelu on avoinna maanantaista torstaihin kello 8–16 ja perjantaisin sekä aattoina kello 8–15.
Juhannus:
Asiakaspalvelussa on käytettävissä tietokone Internet-asiointiin ja saat tarvittaessa opastusta sähköiseen asiointiin asiakasneuvojilta.
Asiakaspalveluun voit myös jättää palautetta kaupungin toiminnasta p. 020 617 2253. Palautteen jättäminen käy kätevästi myös kaupungin internetsivujen kautta.
Maistraatille tulevien lomakkeiden vastaanotto arkisin
Kuluttajaneuvontaa annetaan valtakunnallisen puhelinneuvonnan välityksellä p. 029 505 3050 (på svenska 029 505 3030).
Puhelinneuvonta on avoinna arkisin kello 9.00–15.00. Puhelinneuvonnan lisäksi voitte asioida osoitteessa kuluttajaneuvonta.fi. Sivulta löytyvät kaikki kuluttajaneuvonnan palvelut, joihin kuuluvat puhelinpalvelun lisäksi muun muassa sähköinen yhteydenottolomake, reklamaation tekemisessä opastava reklamaatioapuri ja ajankohtaiset toimintaohjeet. Nämä muut palvelut toimivat silloinkin, kun puhelinpalvelu ei ole auki.