Imatran kaupungin tavoitteena on lisätä joukkoliikenteen käyttäjämääriä. Tavoite kytkeytyy myös kaupungin tavoitteeseen olla hiilineutraali vuonna 2030.Joukkoliikenteen markkinointihankkeen toimenpiteetJoukkoliikennekyselyJoukkoliikenteen käyttäjämäärädatan analysointiNuorten ideointityöpajaVanhusneuvoston osallistaminenKaupungin verkkopalvelun joukkoliikenneosuuden parantaminenMarkkinointitoimenpiteetTietoiskut, videot, some-mainontaKoulujen ja iäkkäiden joukkoliikenteen infopaketin kokoaminenLippuetuuskampanja ja mainoskampanja medioissaUusien toimintamallien kehittäminen Imatran joukkoliikenteen käyttöön Hankkeen kestoSyykuu 2021 - joulukuu 2021.Kustannuksethenkilöstömenot 4 500 €asiantuntijapalvelut 37 500 €markkinointi- ja viestintäkustannukset 8 000 €lippujen hinnanalennukset kampanjoiden aikana 10 000 €Kustannuksiin saadaan 50 prosenttia Traficomin avustusta, eli 30 000 euroa.YHTEENSÄ 60 000 € Aino Vuopio Liikenneinsinööri 0206171205 Kaisa Pohjola Kunnossapitoinsinööri 020 617 4424
Kuva 7.2.2022 16:51 Imatran kaupungin joukkoliikenteen markkinointikampanja viime vuoden lopulla onnistui hyvin Kampanjalla saatiin lisää matkustajia busseihin ja ostajia kausilipuille. Markkinointihanke tuotti myös hyödyllistä tietoa paikallisliikenteen
Kuva 26.11.2021 18:17 Imatra kampanjoi joukkoliikenteen suosion lisäämiseksi Loppuvuoden kestävä kampanja alkoi paikallisliikenteen ilmaispäivillä.
Kuva 3.12.2021 15:32 Imatran paikallisliikenteessä loppuvuonna seitsemän ilmaispäivää Ensimmäinen ilmaispäivä on perjantaina 19.11.
Kuva 7.9.2021 11:04 Imatran kaupunki selvittää joukkoliikenteen käyttöä kyselyllä Kysely on avoinna keskiviikkoon 22.9. asti.