
Anna palautetta Imatran paikallisliikenteestä
Imatran paikallisliikenteen asiakastyytyväisyyskysely on avattu. Kyselyn avulla kerätään palautetta paikallisliikenteen käyttäjiltä. Vastauksia käytetään paikallisliikenteen kehittämiseen.
—Kyselyn tulokset huomioidaan, kun määritellään Imatran joukkoliikenteen tulevaa palvelutasoa eli sitä, millaista paikallisliikennettä Imatralla tulevaisuudessa tarjotaan, kunnossapitoinsinööri Kaisa Pohjola kertoo.
Kysely on tarkoitettu kaikille imatralaisille ja Imatran paikallisliikenteen käyttäjille.
Vastausaika päättyy 30.11. Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan kolme kappaletta 30 vuorokauden kausilippuja tai sitä vastaava lipputuotepaketti. Voittajiin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti.
Imatran paikallisliikenne siirtyy 1.1.2024 alkaen Lappeenrannan kaupungin järjestämäksi. Aikataulut, liput ja reitit säilyvät toistaiseksi ennallaan.
Lisätietoja:
Kunnossapitoinsinööri Kaisa Pohjola, kaisa.pohjolaimatra.fi (kaisa[dot]pohjola[at]imatra[dot]fi), p. 020 617 4424
Palautteet on hyvä osoittaa…
Palautteet on hyvä osoittaa suoraan Imatran ja Lappeenrannan seutujen joukkoliikenteestä vastaavalle Joukolle Lappeenrannan seudun joukkoliikenne - Lappeenranta
Näemmä sunnuntaisin on turha…
Näemmä sunnuntaisin on turha katsoa aikatuluja. Odotin pysäkillä 30.03. klo 10.45- 11.15 turhaa keskusaseman suuntaan lähellä vuoksenniskaa +/- vartin eli puol tuntia. Onko joku vatun säästö mikä on salaisuus käyttäjille.
Pasi ja minna kuski ootte…
Pasi ja minna kuski ootte kivoja aina😊
Kirjoita kommentti