Kuva
Åöydällä kännykkä ja vesilasi.
Tiedon veden jakeluhäiriöstä voi saada myös tekstiviestillä.

Imatran Vesi muistuttaa: vedenjakelun häiriötiedotteet on mahdollista saada tekstiviestinä

Tiedote
11.5.2021 13:37
Asiakkaiden numerot saadaan automaattisesti silloin, kun numero on julkinen. Jos viestejä ei halua ottaa vastaan, palvelun voi keskeyttää.

Tieto vedenjakelun häiriötilanteista on mahdollista saada tekstiviestinä omaan puhelimeen. Tekstiviestinä lähetetty tiedote esimerkiksi vesikatkoksesta nopeuttaa tiedonkulkua ja lisää varmuutta siihen, että jokainen asiakas tavoitetaan poikkeustilanteessa.

Imatran Vesi saa asiakkaan puhelinnumeron osoitetiedon perusteella silloin, kun numero on julkinen.

Jos numero on salainen, puhelinnumero on rekisteröity muuhun kuin kotiosoitteeseen tai jos käytössä on työpaikan puhelinliittymä, numero täytyy ilmoittaa Imatran Vedelle erikseen.

–Asiakas voi ilmoittaa puhelinnumeronsa meille myös silloin, jos hän haluaa häiriötekstiviestit esimerkiksi iäkkäiden vanhempiensa kiinteistöstä, paikaktietosuunnittelija Kari Pekkanen kertoo.

Jos tekstiviestejä ei halua ottaa vastaan, palvelun voi keskeyttää. Omia tietoja voi päivittää Imatran Veden verkkosivujen kautta tästä linkistä: Tekstiviestipalvelu

 

Lisätietoja:

Paikkatietosuunnittelija Kari Pekkanen, 020 617 4349, kari.pekkanenatimatra.fi (kari[dot]pekkanen[at]imatra[dot]fi)

Tekstiviestipalvelu