Kuva
Kirjaston kirjahyllyjä.

Kirjastot keräävät asiakaspalautetta

Tiedote
27.11.2023 12:59
Kysely on avoinna 10. joulukuuta saakka.

Imatran kirjastojen palautekysely on käynnistynyt. Kyselyllä kerätään tietoja muun muassa siitä, mitä mieltä asiakkaat ovat kirjastojen palveluista, mitkä palvelut he kokevat tarpeellisimmiksi ja kuinka hyvin aukioloajat palvelevat asiakkaita.

Kyselyyn voi vastata sähköisesti tässä linkissä. Lisäksi kaikissa kolmessa kirjastossa eli pääkirjastossa, Rajapatsaan kirjastossa ja Vuoksenniskan kirjastossa on mahdollisuus täyttää kysely paperilla.

—Vastaustaikaa on 10. joulukuuta saakka. Pienenä porkkanana arvomme yhteystietonsa jättäneiden kesken 50 euron arvoisen lahjakortin Vuoksen Kirjakauppaan, kulttuuri- ja oppimiskeskuksen päällikkö Sarianna Purtilo kertoo.

Kysely on avoinna 10.12. saakka.

Lisätietoja:

kulttuuri- ja oppimiskeskuksen päällikkö Sarianna Purtilo, sarianna.purtiloatimatra.fi (sarianna[dot]purtilo[at]imatra[dot]fi), p. 020 617 5401

Kommentit 4 kpl

Päivi Tuomainen
Maanantai
04/12/2023
19:29

Käyn yleensä kerran kuussa…

Käyn yleensä kerran kuussa lainaamassa kirjoja, dvd:tä. Jatkan laina-aikaa netissä, jos ei ole ehtinyt lukea kirjoja. Hyvä, että pystyy uusimaan 5 kertaa, jos ei ole varauksia ja dvd:n laina-aika on myös riittävä 2 viikkoa.

102
102
Annastiina
Maanantai
27/11/2023
14:58

Olen viimeisen vuoden aikana…

Olen viimeisen vuoden aikana tarvinnut kirjaston palveluita erityisen paljon, koska olen aloittanut opiskelut. Olen lainnannut todella paljon kirjoja opiskeluihin liittyen ja HEILI-palvelu on todella hyvää, koska kirjoja on mahdollista saada ympäri maakuntaa jos ei Imatralta löydy.

Olen myös käyttänyt opiskeluun smartblock tilaa. Saan rauhassa tehtyä opiskelutehtäviä.

Itsepalveluaika on toiminut kohdallani oikein hyvin, sekä lainausautomaatit. Hyvä, kun niihin voi nykyisin palauttaakin kirjat!

Kirjaston henkilökunta on ollut todella ystävällistä ja auttavaisia!

81
90
Essi Ferrell
Maanantai
27/11/2023
14:10

Käyn kirjastossa vain…

Käyn kirjastossa vain lainaamassa ja palauttamassa kirjoja ja hyödynnän itsepalveluaikaa silloin, kun satun olemaan liikkeellä henkilökuntatuntien ulkopuolella. Jos itsepalveluaikaa ei olisi, kävisin vähemmän. Lukeminen on pitkäaikaisin ja rakkain harrastukseni, joten hyvin käytettävissä oleva kirjasto on minulle erinomainen ja tärkeä asia.

Kirjastosta on helppo löytää etsimäni, eikä minulla ole ollut ongelmia lainausautomaattien kanssa. Todella käteviä laitteita, kun pystyvät "lukemaan" kaikki lainattavat kirjat kerralla!

Henkilökunnan kanssa olen asioinut muistaakseni kaksi kertaa, eikä minulla ole mitään negatiivista sanottavaa kokemuksista.

Arvostan suuresti myös Heili-kirjastojen tarjoamaa mahdollisuutta tilata kirjoja toisesta ryhmän kirjastosta ja uusia lainoja helposti verkossa.

80
85

Kirjoita kommentti

CAPTCHA
Kirjoita kuvassa näkyvät merkit.