Kolme miestä, Valtionhotelli ja kyltti.
Meillä on pomon paikka auki.

Imatran kaupunginjohtajakampanja sai hyvän vastaanoton

Haku päättyy 4.3.

Imatran uuden kaupunginjohtajan hakukampanja toteutetaan hyvin poikkeuksellisella tavalla. Kaupunki teki perinteisten ilmoitusten sijaan hausta kertovan omaperäisen videon. Videota on jaettu kaupungin omissa kanavissa (sosiaalinen media ja imatra.fi). Lisäksi mainokselle on ostettu julkaisuaikaa Facebookissa, LinkeldInissä, YouTubessa sekä Sanoma Median ja Etelä-Saimaan sähköisissä kanavissa.

Video on kuntapuolella varsin poikkeuksellinen. Kaupunginjohtajahaun ohella video on myös osa Imatran mielikuvamainontaa. Imatra haluaa erottua.

─ Tämä video sai hyvän vastaanoton. Video on tavoittanut ilman maksettua mainontaa kaupungin omissa kanavissa jo nyt seitsemän vuorokauden aikana noin 127 000 ihmistä. Eniten se on levinnyt Facebookissa, jossa sen on jo tavoittanut yli 92 000 henkilöä, Imatra Base Campin markkinointipäällikkö Katri Storhammar kertoo.

Maksetun markkinoinnin tavoittavuus selviää haun vasta päättymisen jälkeen. Kaupunginjohtajan haku päättyy 4.3.

Kaupunginjohtajahaulle on tehty oma verkkosivu  imatra.fi –osoitteen alle. Siellä on vieraillut nyt noin 1070 henkilöä.

─ Toivottavasti tämä on hyvä enne siitä, että tulemme saamaan paljon hyviä hakijoita. Uskon, että tällä videolla Imatra tuli jälleen entistä näkyvämmäksi, kaupunginhallituksen puheenjohtaja Anna Helminen toteaa.

Hakuvideo nousi myös uutisaiheeksi Ylen, Etelä-Saimaan, MTV3 ja MSN:n uutissivustoille sekä Radio Helsingin lähetykseen.

 

.

Tietoa kampanjamarkkinoinnista:

Markkinointipäällikkö Katri Storhammar, p. 020 617 6677, katri.storhammar@imatra.fi

Lisätietoja kaupunginjohtajahausta:

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Anna Helminen, p. 020 617 2280, anna.helminen@imatra.fi

Kaupunginhallituksen 1. varapuheenjohtaja Ilkka Nokelainen, p. 040 5930552, ilkka.nokelainen@imatra.fi