Kuva: 
Juha Leskinen

Kulttuuritalo Virran markkinointia tehostetaan

Markkinointi Imatra Base Camp Oy:n vastuulle. Markkinointivastaavaksi valittu tuottaja Juha Leskinen.

Imatran kaupunki lisää Kulttuuritalo Virran markkinointia. Kiinteistön tapahtumamarkkinointi on siirretty Imatra Base Camp Oy:n vastuulle (IBC). Markkinoinnista vastaa yhtiössä tuottaja.

Tuottajaksi on palkattu Juha Leskinen 16.1. alkaen. Hän on toiminut aiemmin Kulttuuritalo Virran valo- ja äänimestarina.

Tuottajan vastuulle tulee Kulttuuritalo Virran maksullisten tapahtumien ja tilojen myynti sekä markkinointi. Lisäksi Leskinen tuottaa tapahtumia ja koordinoi niihin liittyvää tekniikkaa.

- Jatkamme Kulttuuritalo Virran monimuotoisuuden kehittämistä ja pyrimme lisäämään talon aktiivista tapahtumatarjontaa, IBC:n toimitusjohtaja Jukka Aallikko toteaa.                                                                                                              

Samalla tapahtuma-asiantuntija Sari Saarinen siirtyy kaupungin viestintäyksikköön 8.1. alkaen. Hän jatkaa edelleen tapahtumien tuottamista.

- Tapahtuma-asiantuntijan vastuulla ovat jatkossakin kaupungin omat tapahtumat, joita Imatra tarjoaa asukkailleen. Näitä ovat esimerkiksi veteraanipäivä, Imatra-päivä, itsenäisyyspäivä, uudenvuoden juhla sekä kaupungin juhlavuoden monet tapahtumat. Näiden osalta tapahtuma-asiantuntija ja viestintä ovat jo aiemminkin tehneet paljon yhteistyötä, joten tämä muutos on luontevaa ja järkevää yhteistyön tiivistämiseksi, viestintäjohtaja Liisa Hupli-Oinonen sanoo.

 

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Jukka Aallikko, Imatra Base Camp Oy, jukka.aallikko@imatrabasecamp.fi, p. 0400 772007.

Tuottaja Juha Leskinen, 020 617 6629, juha.leskinen@imatra.fi.

Viestintäjohtaja Liisa Hupli-Oinonen, liisa.hupli-oinonen@imatra.fi, 020 617 2400.