Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää ja siksi kehitämme asiakaspalvelua ja asiakaskokemukseen vaikuttavia toimintoja vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita.
Ilmoita numerosi erikseen, jos sinulla on käytössäsi:
• työpaikan puhelinliittymä
• puhelinnumero, joka on rekisteröity eri osoitteeseen kuin asuinpaikkasi TAI numerosi on salainen
• haluat häiriötiedotteen esimerkiksi iäkkäiden vanhempien kiinteistöstä
Olemme ottaneet käyttöön KeyPron toimittaman laajennetun tekstiviestipalvelun, joka mahdollistaa väestölle tiedottamisen puhelinnumeroiden osoitetietoon perustuvana. Puhelinnumerot saadaan siltä osin, kun ne ovat julkisia.
Palvelun laajentaminen parantaa häiriötiedottamista merkittävästi. Tieto kulkee jatkossa laajemmalle joukolle. Puhelinnumerot saadaan Bisnode Finland Oy:n sähköisestä tietokannasta. Laajennettu tekstiviestipalvelu tavoittaa automaattisesti yli 16-vuotiaat alueen asukkaat, joiden puhelinnumero on julkinen.
Voit milloin tahansa lopettaa tekstiviestipalvelun.
Imatran Vesi on tiedottanut asiakkaitaan tekstiviesteillä vesihuoltoverkoston häiriöistä vuodesta 2016 alkaen. Tekstiviestitiedottamisen etuna on sen nopeus: viesti saadaan asukkaan puhelimeen reaaliajassa. Haasteena oli aiemmin, että osa asiakkaista jäi viestien tavoittamattomiin. Asiakastietojärjestelmässä ei ollut esimerkiksi kerrostaloasukkaiden tietoja, jolloin viestin kulku hidastui.
Huom! Käyttöpaikan tunnus on sama asia kuin kulutuspisteen numero.