

Imatran joukkoliikenteen maksuvälineiksi käy iLippukortti, pankkikortti, mobiilimaksaminen ja käteinen.
Kertalipulla voi vaihtaa haluamalleen linjalle tunnin kuluessa ensimmäisen matkan aloituksesta.
iLippu on maksukortti, jonka voi hakea kaupungintalon asiakaspalvelupisteestä. Kortille voi ladata paikallisliikenteen lipputuotteita osoitteessa ilippu.fi. Lataaminen onnistuu myös asiakaspalvelupisteessä.
Kortti on henkilökohtainen. Korttia voi käyttää ainoastaan kortin omistaja, eikä sitä saa luovuttaa toiselle henkilölle.
Jos kortti on kadonnut tai rikkoutunut, uudesta kortista peritään 5 €.
Osoitteesta ilippu.fi voit ostaa lipun suoraan sähköpostiin tai matkakorttiin!
Sähköpostiin voi ostaa tunnin tai 1-14 vuorokauden lipun. Lippuna toimii sähköpostin liitteenä lähetettävä QR-koodi, jota näytetään linja-autossa kortinlukulaitteelle.
Sähköpostiin ostettua lipputuotetta ei saa siirrettyä iLippu-matkakortille.
Kertaliput voi ostaa myös PayiQ Tickets -sovelluksessa.
Sovelluksen saa ladattua ilmaiseksi älypuhelinten sovelluskaupoista. Maksettuja lippuja ei vaihdeta tai makseta takaisin. Voimassaoloaika alkaa heti tilauksesta.
Mobiililipulla voi matkustaa kaikissa Imatran paikallisliikenteen vuoroissa. Lippu ei käy Imatran alueella liikennöivissä muissa linja-autoissa. Lippu tulee pystyä esittämään kuljettajalle aina ajoneuvoon noustessa. Kuljettaja rekisteröi mobiililipun bussissa manuaalisesti (lipussa on koodin lisäksi näkyvillä jäljellä oleva voimassaoloaika). Matkustajan on pidettävä huoli siitä, että puhelimessa riittää virtaa koko matkan ajan. Huolehdithan, että pystyt esittämään lippusi pyydettäessä missä tahansa matkan vaiheessa.
Yhteystiedot
PayiQ asiakaspalvelu
+358 10 419 2222
tukipayiq.net
Maksuvälineenä käy myös Eazybreak työmatkaetuus, tätä työmatkaetuutta ei ole tarjolla nettikaupassa vaan lippu on ostettava tällöin Imatran kaupungin asiakaspalvelusta.