Paikallisliikenteen autoihin jääneitä löytötavaroita voi tiedustella ensin liikennöitsijältä Ma – Pe klo 9:00-14:00 ,V-S Bussipalvelut p. 040 125 1667.
Facebookista löydät ryhmän linja-autoon jääneet löytötavarat Imatra. Kyseessä on kuskien ylläpitämä ryhmä, jossa tiedotetaan nopeasti löytötavaroista.
Jos katoamisesta on jo aikaa, kadonneita tavaroita ja lippuja kannattaa tiedustella kaupungin asiakaspalvelusta, jonne ne toimitetaan säilytykseen.
Kysymys: Kortillani on monta erilaista lippua, missä järjestyksessä liput tulevat käyttöön?
Vastaus: Tuotteille ei ole määritelty etusijaa, joten kortinlukija etsii vanhimman lipun ja ottaa sen käyttöön.
Esimerkkitapaus: Sinulla on marraskuussa ostettuja kertalippuja ja ostat joulukuussa kuukausilipun, niin ensin kortinlukija ottaa kortilta ensin kertaliput.
Kysymys: Korttini katosi, mitä teen?
Vastaus: Jos olet rekisteröitynyt lippukauppaan tai sinulla on kortin numero tiedossa, asian hoitaminen on helpompaa. Lippu on olemassa järjestelmässä ja se voidaan vaihtaa toiselle kortille. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@imatra.fi. Koululaiskorteissa yhteys otetaan oman koulun koulusihteeriin.
Kysymys: Voiko yhdellä kortilla matkustaa koko perhe?
Vastaus: Ei, sillä kortti on aina henkilökohtainen.